lördag 10 januari 2009

Påsen

Amme. Fy faaan vad kallt asså...asså ska jag sitta här kommer jag typ få dubbelsidig urinis. Får jag ta ett bloss? Mmm, tack gumman. Asså är det typ ingen som har nåt att sitta på? Vantar, någon? Hallå. Påsen! Har du handlat? Vad har du handlat? Asså den där jävla skitaffären går jag inte in på längre. Jag blev liksom portat efter några smågodisar i fickan. Såå jäla botten. På ica är de bara så mycket trevligare. Det är mer intimt där liksom, hajjar du. Du fattar. Jaha, 2009 asså. Och kallt som fan är det. Jaja. Vad var det du hade i påsen? Ok, kan du inte ta det där i fickorna istället, presis som jag gjorde...moahahhaa..hö..ho...hosthost. Så får jag påsen är du gullig. Tack stumpan. Åh, det här blev bra för lilla rumpisen. Får jag bomma en cigg också? Puss, du är bäst.

1 kommentar:

Lotta Lundgren sa...

Söder om söder. Så har vi det här.