onsdag 13 maj 2009
onsdag 22 april 2009
Jalla! Jalla!
"Jag brukar ta ett par blå valium (eller nån annan benzo) och röka en pipa innan jag går och lägger mig, sover riktigt gott då ... när jag vaknar tar jag ett par blå till och dricker en massa vatten ..mår fin-fint då. Men det är en hel del psykologi inblandat också. tror man att man skall få en rejäl avtänding får man det också, positiva tankar hjälper. Sen finns det ju Jalla yogurt .. pund-drycken nr 1"
Tack, säger jag. Tack Flashback för att ni hjälper mig att förstå min omgivning.
lördag 18 april 2009
Sur påsk!
tisdag 14 april 2009
Räkna kalorier
fredag 3 april 2009
Urban jungle
- Nej men det var egentligen inget...bara att...
- Leeeeooooon!
- ...jag.
- Leon, kom hit! Lilla gubbelubben, titta så du ser ut, alldeles snorig. Kom så ska mamma snyta. Såja, sådär. Ja, papperipapperet dumt. Dumdummelidumt. Såja, nu är det klart. Förlåt.
- Nejnej. Det är ingen fara. Det var...är inget.
- Vill du gunga Leon? Vill du det? Vill du det? Vill du det? Hahahaha, hur gulligt får man bli. Vill du det? Klart att du ska få gunga.
tisdag 31 mars 2009
Så här långt har våren kommit
torsdag 12 mars 2009
Den portugisiske örlogsmannen...
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)