torsdag 18 november 2010

Öppet brev till Maria Wetterstrand, Peter Eriksson m. fl.

Hej! Jag brukar vanligtvis inte skriva öppna brev. Jag tror inte på öppna brev som kommunikationskanal. Jag tror till och med att öppna brev många gånger motverkar sitt syfte. Nu gör jag i alla fall ett försök, och hoppas innerligt att jag har fel. Låt det här inlägget bevisa att det öppna brevet faktiskt fungerar. Kära "Miljö"-partiet, en av era valaffischer hänger fortfarande kvar utanför ungarnas gamla dagis på Lusuddsvägen. Kan ni städa upp efter er, tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lol är det förbjudet i Sverige - eller olagligt - att lämna valaffischer bakom sig? Särskilt om de bara säger att mp vill modernisera landet, vilket partiet fortfarande kämpar för?

Anonym sa...

Bevisa att du inte är en robot