
30 må vara det nya 20, men grönt är definitivt det nya svarta. var vänlig återvinn flaskan.
Sedan ryker alla säkringar. PANG! TJOFF! BANG! STAMPA! STAMPA! Man blir som tokig på allt; Coca Cola Company som har hittat på skiten, butiken som sålde den, en själv som köpte den och sist men inte minst konstellationen (kund/byrå) som tyckte att det var smart att spendera en massa pengar på en skön text på svenska bara för att den engelska originalsnutten var så oerhört witty och träffsäker i målgruppen. Det var den inte. Det är den inte. Sluta vara så dåliga.
5 kommentarer:
Ja, sluta vara så dåliga!!!!!
Du är min idol.
Hahaha.. underbart :D. Texten på Restore-variantens flaska kan dock vara den värsta.. "äntligen hemma efter en trestegsraket; förfest, vip-kö, efterfest. pompom!"
Ååååh, kom tillbaka... Vad krävs? Ska jag börja göra skräpstilleben till din ära?
Nä, det ska väl inte behövas. Skiten finns ju där så vad som krävs faller enbart på mig. Skärpning lovas härmed och under tiden kan jag bjuda på en gammal goding - med helt nya oväntade kommentarer:
http://vsssig.blogspot.com/2008/08/varmrkning.html
OOOAAAHHHAHAHAHHHAAAA! Du är, mer än någonsin, min hjälte och idol! På'rom bara!
Skicka en kommentar